blog kay & yana: .... ReTreaT BaHagiaN DiCt...

.... ReTreaT BaHagiaN DiCt...

08 January 2011

.... citer ni dah lme sgt, tp bru la ni ada ms nak update blog tentang aktiviti retreat bahagian DICT.... pada 17-19 Disember 2010 yg lepas, aku ke Bukit Merah Lake Town Resort, taiping Perak sebab ada Retreat Bahagian DICT.... klu dah ckp retreat tu biasalah.. mcm kursus gak.. aktiviti die hanya dalam kelas dgr talk... then makan mmg mewah... 6x sehari u... huhuhu,.. kali ni retreat bleh bwk family.. so aku pun angkut sekalilah dua2 hero aku tuh... so, pd 17 Dis (jumaat), kami gerak ke bukit merah naik bas ofis... jam 8.30 baru gerak dan sampai sne dalam 3.30 pm... smpai-sampai sana je terus kene masuk kelas sebab ada aktiviti bersama consultant... then bile malam pulak buat SKT... sampai pukul 12.30 malam der wat benda alah tuh. sian laki ngn anak aku... danish la kesian... selalu malam-malam dpt  'susu'.. tp malam tuh mama die kene work pulak.. terpaksalah minum susu tepung... 

..... hari kedua pulak dimulakan dengan sarapan pagi yg nyum nyum sedapnyer... then terus msuk kelas sampailah ptg.. ptg pulak ada sesi sukaneka.. yg ni best sebab at least dpt ilangkan rasa ngntuk dgr consultant tu bg ceramah.. erm... mlmnye pulak ada dinner dan bbq... ada juga hadiah utk yg bertuah tp aku tak bertuah pulak malam tuh... hehehehe... 

....hari ketiga pun dimulakan dengan sarapan pagi jugak... lepastu msuk kelas utk sesi penutupan bengkel... then kami-kami yg naik bas ni decide nk jenjalan kt waterpark die... then bru lunch di hotel semula... lpastu brulah gerak blek putrajaya dan smpai rumah jam 10 mlm kot... hehehe.. tulah aktiviti aku sepanjang retreat tu berlangsung.. danish ngn papa wat pe ms aku dlm kelas ek??? hubby citer dieorang g mandi kt pool... erm.. oklah tuh. at least ada jugak aktiviti mereka berdua tu kan.... klah.. taknak citer panjang2 dah... ada gambo utk semua tgk k... adios....










No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign