blog kay & yana

Follower Mai Lurve

Salam Isnin..

28 March 2016

Salam Isnin... Monday blues ke uolls..?? samalah kita... hahahaha.. selagi belum tutup mata kerja, kerja, kerja.. hihihi...

Terlebih dahulu aku menyusun sepuluh jari cantik ku mohon maaf sebab hampir sebulan juga meninggalkan blog tanpa tulisan.. sebab jari jemari ni terlalu longlai untuk menekan keyboard... cia cia cia.. hahahaha... kita batuk dulu ..uhuk uhuk uhuk sebab banyak sangat habuk...

Banyak nak cerita,, cerita yang dari tahun lepas pun belum sempat di abadikan di sini... Mood memang kelongkang dan kelaut... Cari cari tak jumpa... Bila blog dah berwajah baru , baru nampak sikit sinar sinar bayangan mood tu nak tekan keyboard.. boleh gitu.. macam nak ketuk je kepala kan kan kan... 

Semoga hari Isnin membawa permulaan semangat yang berkobar kobar buat korang untuk bekerja lebih keras pada minggu ni.. Minggu depan kita tunggu mood Isnin minggu depan.. ooo bagi orang Johor yang mula kerja hari Ahad, korang punye blues monday tukarlah pada hari Ahad... hehehe..

Sekian

Salam sayang,
Yana


Cuti Hari Wilayah

01 February 2016


10 tahun dah jadi orang Wilayah Persekutuan Putrajaya. 

Tak tahu lah sampai bila jadi orang wilayah...

Selamat Hari Wilayah.

Yang penting harini cuti..

Yeay...!!!

Tazkirah Jumaat

29 January 2016


Walaupun tidak kaya harta tapi biarlah aku bahagia hidup bersama orang orang yang aku sayang... Sekurang kurangnya mereka masih ada di dunia ini untuk aku sentiasa meluahkan rasa sayang dan rindu. Semoga Allah SWT memanjangkan usia aku dan orang orang yang aku sayang... AMIN.. 

salam Jumaat =)

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign