blog kay & yana: iKLaN barU MeNAri-nAri Di BLoG...

iKLaN barU MeNAri-nAri Di BLoG...

18 January 2011
... dah dua hari aku takde mood nak update blog.. tak taulah nape.. padahal byk citer nak share kt korang (mcmlah ramai sgt nk bc blog aku ni kan)... aku just blogwalking je..itupun just silent reader je... eee.. napelah mood malas ni dtg menjelma.. td aku bukak blog tetibe nampak satu iklan baru sedang menari-nari di blog aku.. wah.. tak update blog dua hari pun bisa dapat iklan kah...??? ni yg sayang bangat sama nuffnang nih... oh ya.. aku belum bukak akaun nuffnang lg hari ni.. esok pg la kot.. sgt bz sekarang nih... tak sempat kot nk menatap en nuffnang ku syg.. esok pg la ek.. harap2 esok mood nk update kembali... jom tgk iklan ape yg menari-nari kt blog aku tuh... kengkawan jgn lupe klik ye.. terima kasih...

- errrr... iklan ni aku nampak free 1 sundae je.. huhuhu.. i loike...

1 comment:

  1. waaa..BE barukah yanaa

    **** yana..sory alme xdatang sini..saya sibukkk laaaa..huhu

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign