blog kay & yana: FaCeboOk tiDaK aKaN ditutuP pD 15 MaC 2011

FaCeboOk tiDaK aKaN ditutuP pD 15 MaC 2011

11 January 2011
aku tgh blogwalking.... tetibe ternampak satu pengumuman dimana sejak akhir-akhir ni heboh memperkatakan facebook akan ditutup pada 15 Mac 2011... bile facebook ditutup maka segala perhubungan dengan rakan-rakan lama mungkin akan terputus.... byk jugak isu yg timbul bile ada gosip mengatakan facebook akan ditutup... jadi aku copy and paste pengumuman dr blog http://hynadhz.blogspot.com/... harap puan rumah tak marah ye...

Berita mengenai Laman Facebook Akan Ditutup Pada 15 Mac ini pasti menggemparkan seluruh dunia terutama sekali rakyat Malaysia yang merupakan antara negara yang paling tinggi penggunaan laman facebook ini. Selain memegang rekod carian terbanyak di Google, pengguna facebook dinegara Malaysia juga dikatakan antara yang mempunyai senarai antau jumlah kawan (friends} yang paling ramai sekali berbanding pengguna Facebook negara-negara lain.
Berita Laman Facebook akan Ditutup Pada 15 Mac
Berita Laman Web Facebook akan ditutup pada 15 Mac 2011 ini  telah tersebar dengan pantasnya dan dikatakan berita penutupan ini diluahkan sendiri oleh pengasas Facebook iaitu Mark Zuckerberg!
Namun, sebab yang dinyatakan adalah sangat tidak profesional sekali iaitu Marck Zuckerberg mahu menutup laman Facebook ini kerana tertekan dengan tekanan yang terpaksa dilalui dan mahu kehidupannya yang normal dahulu.
Aduh, dah jadi jutawan tak akan begitu mudah mahu lepaskan facebook mudah-mudahkan? Dari tutup, lebih baik Mark Zuckerberg pergi jual Facebook ini! Pasti harganya melambung naik tingginya.

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign