blog kay & yana: BE ke 2,3 dan 4

BE ke 2,3 dan 4

04 January 2011

...Alhamdulillah... firstly, bile bukak akaun nuffnang terasa mcm nk terkeluar bijik mate tgk Buffered Earning ada 4.... gembira tak terkata.. terima kasih En Nuffnang.. terima kasih byk2... sejak aku dpt BE ni.. aku cube belajar ape itu Buffered earning dan ape tu Metered Earning.. belajo dan belajo tp masih lg tak berape nak paham.. cube bc entry anje tp blum confident lg... so aku pun bertanye la pada blogger-blogger yg otai.. akhirnya persoalan aku terjawab bile aku tanye pada maliana a.k.a mamarifqy... terima kasih ana... terima kasih kerna sudi melayan sye yg serba tak tau ni... klu sebelum-sebelum ni kak D a.k.a mappiau yg selalu tolong aku sebab die suke mengkaji sendiri.. heheheh.. papepun, terima kasih buat nuffnang sebab sudi memilih blog aku yg kecik lg kecik nih.. hehehe.. klu boleh bglah lagi buat pembakar semangat utk aku sentiasa mengupdate blog.. chaiyok2!!!.... thanks nuffnang.... !!!

5 comments:

  1. mcm mana ko leh dapat BE banyak ek??ajarlah hakunie

    ReplyDelete
  2. aku pun tak tau sebenarnye.. aku selalu blogwalking.. lately ni aku selalu antar 'surat cinta' kt nuffnang... tnye itu tnye ini... then aku slalu update blog.. tp tak selalu jugak.. semua ni bergantung nurul.. rezeki kot.. lg satu aku ada bc, klu visitor ramai kite bleh dpt BE byk.. try la tnye anje.. die power bab2 gini..

    ReplyDelete
  3. waaa..yanaaaaa!! Ok ler tuh..so..jom bebW!! biar ramai UV!! lagi ramai UV lagi masyukkk!! Jom yanaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. mamarifQy : tulah.. jom jom.. sejak dpt BE ni mmg semangat tol nk berBW...hehehe

    ReplyDelete
  5. Saya tak pernah dapat BE lagi,,uwaaaa..


    Talian Nur

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign