blog kay & yana: MaiRa dPt aDeQ yEr... =)

MaiRa dPt aDeQ yEr... =)

24 November 2010
pagi ni sepupu aku yg tu tu tu, call aku... wah pagi2 dah call nih... ade la tuh.. selalunye bile die call kiteorang citer pasal susu.. maklumlah.. kami dua-dua decide nak bf anak masing2 dengan susu ibu sepenuhnya... hehehhe... rumah kami pun dekat-dekat je... pengasuh anak kami pun sebelah sebelah je.. hahahaha... dlm family aku hanya family die lah yg paling rapat ngn kami... so, this morning spupu aku tu call le nk inform... cam ni ayat die... "ko tau tak knp susu aku skit" .... "aku pregnant lah.." hehehhe... shuke shuke shuke... sepupu aku Wan Nurul Hezrina tu pregnant rupenye... alhamdulillah... rezeki tu rezeki... maknanya maira nk dapat adek la.. wah.. best tuh... hehehe... congrate ye nurul n abg nizam.. abg nizam mesti suke ye tak... hehehehe...



nilah nurul hezrina dan suaminyer.. mcm kenal tak????


ni pulak anak kesayangannye,.. humaira yg bam bam bam... comel kan...

tahniah ye... murah rezeki korang... muah...!

2 comments:

  1. oooi siap ko wat entri..tq...ko doa aki nk ank la

    ReplyDelete
  2. berita gumbira mau tak wat entry... alah rileks k... anak itu rezeki.. mne tau dpt anak no 2 ni abg nizam naik pangkat ker.. hehehe amin..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign