blog kay & yana: danish in costume...

danish in costume...

29 November 2010
last weekend kami ke carefour alamanda.. tetibe nampak ada DeOneStudio wat offer (ofer ker??) utk ambil gambo baby in costume...so, aku sgt sgt sgt teruja bile tgk baby bleh amek gambo dengan costume.. lgpun danish tak pernah ada gambar di studio.. just for baby.. so pujuk hubby then he agreed.. so aku kene beli jenama mamypoko ataupun sofy utk dpat harga yg die offer tuh... (tak offer pun sebenarnye..tipu je lebih)... so aku pun beli dan resit bg kt photographer tuh.. then danish dipakaikan baju cowboy.. mcm2 photographer tu wat supaya danish fokus... setelah ambil gambar aku diminta memilih gambar utk dicuci... so aku puas hati hasilnyer.. gambar mmg cantik cume ada rasa sedikit penipuan di situ.. but as my husband said, takpelah ..lagipun gmbar die cntik.. kitepun tak pernah cuci gambar danish kan.. takpe.. so once my husband ckp mcmtu aku pun diam jelah tp dalam hati membara gak.. nasib baik gambar die cantik.. (cantik ker) hehehe.. klah.. ni aku bg korang tgk hasil dieorang yg tak semegah tuh.. heheheh...(tunggula aku beli dslr!!!)






we love u danish... !!! muah!! muah!!!

1 comment:

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign