blog kay & yana: aLaHai NuFFnaNg

aLaHai NuFFnaNg

25 November 2010
ingat tak entry aku pasal aku yg buta IT... so aku sgt sgt sgt berterima pada KAK D a.k.a mama irfan ni yg sudi susah payah tolong aku.. hehehe.. aku ada lah jugak tnye otai-otai blogger tp takde respon.. mungkin bz ataupun ada hal yg lebih penting kot.. so abaikan je lah... so dengan usaha kami (aku dan kak D) kami telah mengemaskini blog aku... dulu ada iklan dr advertlets kan... sekarang ni aku da remove da iklan tuh.. aku tnye nuff knp earning buffered aku tak jalan-jalan.. rupe-rupenya sebab ada iklan dr advertles tuh.. so dengan rela hati aku resign advertlets tuh.. so sekarang ni aku tengah tunggu status aku utk jadi glitterati.. maybe takes a few time skit utk die bertukar.. apepun aku nk ucapkan sekali lagi lah pada KAK D yer... hopefully lepas ni klu ade pape sudila kire nye membantu sye yg buta IT ni... hehehhe....

bile aku remove je iklan dr adverlets tu then ikut btul2 rules nuff terus ade iklan berlegar-legar di blog aku...

nota kaki : kene byk membaca bru tau pasal nuff nih... belajar sendiri sudah.. kan kan kan

1 comment:

  1. alahai terharunyer...tak sangke pulak ko nak mention name akak kat sini...eii malu la..akak ikhlas lor (nak bagi kehepci bleh jugak :P)muahahaha. Akak juz share ape yang akak tau jer...akak pun budak baru belajar jugeekk hihihi

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign