blog kay & yana: kiSah 1st ParTy BesDay RaYyaN DaNisH

kiSah 1st ParTy BesDay RaYyaN DaNisH

04 November 2010
benda ni dah lame berlalu tp bru boleh update arini... heehehe.. da naik basi pun entry ni tp almaklumlah... aku ni cepat sgt lupe lupe dan lupe nk bwk gambo ms besday party danish dan open house raye aku... so arini bru aku teringat nk bwk softcopy tu.. blehlah update...

pada 2.10.2010 yg lepas, aku dan hubby telah mengadakan rumah terbuka sempena hari raye aidilfitri dan besday party buat muhammad rayyan danish yg pertama... alhamdulillah.. meriah... ramai kengkawan yg dtg... terima kasih yg tak terhingga buat mereka yg sudi meluangkan masa utk dtg ke rumah kami... dan terima kasih yg tak terhingga jugak buat my lovely MIL serta adik2 in law sye yg sudi membantu utk memasak dan menyediakan makan dan minum... alhamdulillah.. semuanye berjalan dengan lancar... aku memang tak sempat nk amek gambar... so sikit je gambar dpt amek... enjoy eks....


-kek danish yg ditempah dr kawan kak fiza... thanks kak fiza... sedap dan murah.. memang puas hatilah.. no charge delivery lg...


- danish yg excited tgk lilin... wah...!!!!


- tak sabar nk potong kek.. tgk tuh...



- sian mereka-mereka yg menunggu kek utk dirasmikan.. hehehe


- danish sedang memotong kek spiderman nyer.... happy besday boy!!!







- mereka yg hadir.. thanks babe...




- kwn-kwn danish yg hadir... comel kan si kembar... hehehe.. ramai lg kawan-kawan die tp mama die tak sempat nk amek gambo...



- nipun kawan danish jugak... heheheheh...

tahun depan wat lgik k...
-adios-

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign