blog kay & yana: dua iKLan BeRLeGar di BLoG ku...

dua iKLan BeRLeGar di BLoG ku...

30 November 2010
salam... rasa best je bile tgk ada iklan kt blog kite kan... aku masih lagi jahil bab nuffnang nih.. kene belajar lagi... tp pg td aku bukak blog aku ada 2 iklan yg berbeza.. aku ada terbaca di nuffnang di mana kite perlu wat pemasangan iklan dengan btul... bile kite meletakkan tempat pemasangan iklan dengan btul, nuffnang akan memberikan kita iklan yang berbeza... so kemungkinan kite akan dapat 3 iklan dalam masa yg sama.. rezeki tu kan.. hehehe... mudah-mudahan nuffnang akan memurahkan rezeki aku lagik... terima kasih nuffnang... !!!! =)


- iklan friso dan ape ye yg hijau tu.. tak pasti lak iklan ape lg satu.. berlegar-legar di blog aku pg td.. =)

1 comment:

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign