blog kay & yana: Senyum Hari Jumaat

Senyum Hari Jumaat

05 October 2012
 Assalamualaikum.
Salam Muhibbah
Salam Hari Jumaat...

pagi pagi bukak muka buku nampak gambar ni terus tersenyum... 10 kali tgk gambar baby dengan cat ni sepuluh aku aku tersenyum... hehehe... cuba korang tgk betul betul.. betapa sayang nye baby kat kucing nih.. dan betapa tenangnye kucing tu dalam pelukkan baby tu.. hehehe.. senyum hari jumaat...
 


 comel kan?

Rayyan Danish takut dengan cat sekarang nih.. sbb cat pernah serang die.. hehehe

-sekian-

13 comments:

  1. alahai comelnya geram ayu tgk ;-)

    ReplyDelete
  2. cute :)
    yer ker? my sis EL tkt ngan ayam ats sb2 yg sm. ha23

    ReplyDelete
  3. sweetlah pic ni..baby ni nmpak caring pula..

    ReplyDelete
  4. comel..senyum2 sokmo.. x kira hari apa pun.. hihi

    ReplyDelete
  5. Salam jumaat sis..beli gadget la sis..hikhik

    ReplyDelete
  6. comel....si mia kalau tgk gambar ni..sukalah dia

    ReplyDelete
  7. alahai.. suwitnya. memang tersenyum la tgk pict ni. :)

    ReplyDelete
  8. kak fieda ni rasa nk peluk kedua duanya...geram kan yana..comel sgt..

    ReplyDelete
  9. Btul tue, mana ada mak yg tak sayang anak, marah semestinya kerana sayang..

    Alorhhhlorhhh....cumel jer kucing tu dlm pelukan :)

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign