blog kay & yana: teMpaT keDua CoNteSt PuaN ieTa...

teMpaT keDua CoNteSt PuaN ieTa...

01 March 2011
.... Puan Ieta dah lama da announce kan pemenang tp sbb aku sgt bz dan tak sempat nk blogwalking maka aku tak dpt tau yg aku dpt no 2 dlm contest Puan Ieta tuh... erm.. Alhamdulillah... aku bukannye selalu menang dlm lucky draw nih.. hehehe. papepun terima kasih ye Puan Ieta.. saya dah emailkan details seperti yg diminta... hehehe.. mohon maaf kerna lambat respon... untuk senarai penuh bleh klik link di bawah ..

- bertuah jugak aku yer... nama ku dipetik oleh husband puan ieta..



Klik2 HB Me, inform kt shoutbox nanti me klik2 blek HB u

3 comments:

  1. tahniah..jom lagi kita join contest bebanyak..

    ReplyDelete
  2. tahniah k, kena rajin2 join contest ni leh menang banyak2 macam MZ

    ReplyDelete
  3. wowowowo tahniah!! tahniah!!

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign