blog kay & yana: sEkSi ke SeKsa... aDoYai.. MiNah Nie...

sEkSi ke SeKsa... aDoYai.. MiNah Nie...

22 March 2011


korang kenal ke minah nih..?? macam pernah nampak dlm tv.. tak berape nak kenal lah.. ni seksi ke seksa??? aku rasa ni SEKSA kot.. sakitnye mata tgk.. erm.. bru-bru ni die ada minta maaf  pasal pemakaian die tuh...dikhabarkan yg die bru sje dapat baju tu tanpa mencubanye terlebih dahulu.. kalau die memakai tiub nampak tidak cantik sbb bju tu terdedah di bahagian belakang... ada ke patut??? erm.. tak patut... semiskin-miskin aku pun, aku rasa aku ckup kain sarung badan aku.. ksian artis zaman sekarang nih.. duit byk tp baju lubang sne lubang sini.. apelah nak jadi.. harap2 minah ni berubah dari segi pemakaiannye... credit to beautiful nara...

sumber : http://beautifulnara.com/miera-liyana-mohon-maaf-kerana-memakai-baju-seksi/


Klik2 HB Me, inform kt shoutbox nanti me klik2 blek HB u

5 comments:

  1. na, aku kenal sgt minah ni. die berlakon kt astro dlu cite ape ek x silap kamelia katrina kot yang dgn nabil n elyana tuh. seksi siot... akhirat tunggu la seksaanNya..

    ReplyDelete
  2. salam tuan rumah,
    nanti kena buat 1 entry pasal krisis artis masa kini. followers blog ni cuba senaraikan apa krisis yg dihadapi n sape artis terlibat..baru tau bahawa artis ini sume banyak yg xleh pakai..

    ReplyDelete
  3. artis nie kualiti tak dak.. tapi kalau perangai cam hape ntah.. wat malu je

    10 Remaja Popular Dunia

    ReplyDelete
  4. gaya lebih tapi mutu lakonan x seberapa.. adoi!!

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign