blog kay & yana: SiaPaKaH peNgaCara AF ke 9?

SiaPaKaH peNgaCara AF ke 9?

07 March 2011
...hari ini akan diumukan pengacara AF untuk musim yg ke 9 dimana ini adalah musim yang terakhir... so kite semua tertanya-tanya siapalah agaknye akan jd pengacara untuk AF yang terakhir nih.. mestila pengacara tu boleh buat AF ni gempak giler kan kan kan... dlm sejarah pengacara AF setakat ni Pak Nil sorang je yg mcm lama skit kan... then tukar AC.. pun ok jugak.. then tukar sarimah dengan jimmy.... so sapelah agaknye yg akan jd pengacara AF kali ni yerk... hehehe.. pagi tadi ERA .fm ada jemput "pengacara misteri" tu dtg konti utk ditemuramah... tp suaranya di tukar pulak.. so tak dapat nk cam sapelah pengacara tu.. korang teka sape?? cu teka cu teka.. heheheh.. aku teka..... erm... erm.... aku teka 
-
-
-
-
-
-
-

 PAK NIL.....  (gambar ehsan dr pakcik google)

nak tau kenapa aku teka PAK NIL ? sbb klu yg die bg semuanye ada kene mengena ngn PAKNIL.... klu yg pertama, pernah jd pengacara sebelum nih... klu yg kedua, pernah jd juri bg program kanak-kanak.. hah.. spe lg kan kan kan.. hehehe...


Klik2 HB Me, inform kt shoutbox nanti me klik2 blek HB u

6 comments:

  1. sy pun teka pak nil...br semangat sket nk tgk AF9

    ReplyDelete
  2. kalau paknil, mmg best la af..skang cam da malap je...

    meh ke rumah..
    ~oh student!~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  3. @Dda Ly
    btullah... kalau paknil confirm best punye.. tak sabar btol nk tgk

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign