blog kay & yana: keNApE aKU JaRAnG jOiN cOnTEsT SEkArAnG niH?

keNApE aKU JaRAnG jOiN cOnTEsT SEkArAnG niH?

15 March 2011
 Assalamualaikum...

.... wah... pg2 lagi dah wat entry emo kan.. bukanlah emo sgt pun... cume aku kengkadang ksian kt sepupu aku si hezrina tuh.. selalu die tag aku.. tp aku ni PEMALAS nak buat.. erm..bukan ape.. bile kite dah selalu sgt join contest, GA, lucky draw nih tp tak menang-menang kite jadi give up.. aku selalunye suke join contest lah.. tp depend pada syarat2 contest tuh... kalau syarat kene buat tu lah buat ni lah so aku takkan join lah... ada sesetengah contest tu akan dipilih berdasarkan entry yg paling kreatif.. aku ni sah sahlah tak kreatif kan. confirmlah tak terpilih.. hehehehe.. sebab utama aku jarang join contest ni adalah sebab PEMALAS.. hehehe.. 
... sbb kedua, wah.. byk no sbbnye ye dak.. sbb nye aku takde masa.. nak update blog harian pun terkejar2 apatah lagi nak join contest.. mmg takde masa... aku kat ofis mmg sgt sibuk dengan surat-surat yg menimbun nih..so jawabnye mmg tak dan la nk join contest2 nih...

.. sbb ketiga, erm... aku selalu jugak perhatikan contest yg dieorang buat... especially contest2 yg melibatkan baby... ataupun gambar... yg dpt top top top tu takdelah hebat sgt... bile aku tgk satu2 penyertaan mereka ada lagi yg lebih hebat dr yg mereka pilih... tp aku tak pastilah ciri2 mcmne yg dieorang nak.. kdg2 ada gak rasa nak tnye.. pemenang berdasarkan ape ek.. tp siapala aku nih.. dahlah tak join contest yg die buat pastu sibuk2 nk quiry pemenangnye.. huhuhu.. takpelah.. so aku abaikan je.. pendam je perasaan tu dlm at.. 

cukuplah tiga sebab kenapa aku jarang join contest sekarang nih... ok ke??? korang ada nak share ape2 tak??? aku harap entry aku ni tak menimbulkan ape2 isu ye... saya kan budak bru belajar... =)



Klik2 HB Me, inform kt shoutbox nanti me klik2 blek HB u

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign