blog kay & yana: Log iN haRi-haRi dpt DuiT.. =)

Log iN haRi-haRi dpt DuiT.. =)

17 June 2010
salam..

kalau korang perasan ade iklan bru di sidebar aku tuh...
semalam aku tgh blogwalking dan terjumpe pasal log in hari-hari dapat duit ni di blog UmmiAbbiQis....
tergerak ati nk join.. so aku join la...
senang je nk join...
daftar percuma....
hari-hari kita akan dapat duit dengan syarat kite kene log in ke website tu lah
sehari kita akan dapat 50 sen.. klu sebulan RM 15.00..
oklah tuh kan...
kite tak perlu kuarkan modal papepun...satu sen pun tak kuar
hanya register dan log in...
buatla hari2...

program ni berbeza dr program-program yg lain..
cthnye klu korang pernah ternampak dalam facebook
ade program kata login FB dapat RM100
memule tu nk join gak tp bile pk2 kene byr 100 terus tak jadi nk join
program tu sebenarnye id (infinity downline)
yg mane korang kene kuarkan modal dulu RM100
then klu orang join under kite jek baru kite dapat RM100
klu setakat login FB.. mane dapat ape2..
means kena approach orang jugak kan..

cam program yg aku jumpe nih...
kite tak perlu approach sape2 pun..
kite cume log in je...
mcm ummiabbiqis ni da log in 3 ari so die da dpat RM1.50..
aku bru join semalam dan log in ari ni so aku da dapat RM 0.50..

Pendapatan Terkini (Belum Bayar)

Jumlah Hari Login 1 hari
Pendapatan Login RM 0.5

Jumlah Tajaan Percuma 0 ahli DetailSenarai Ahli Percuma Tajaan Anda
Jumlah Tajaan VIP 0 ahli DetailSenarai Ahli VIP Tajaan Anda
Pendapatan Tajaan VIP RM 0

Pendapatan Terkumpul RM 0.5

50 sen sehari.. oklah kan.. sebab tak kene kuarkan satu sen pun... hehehe
kalau ada sesape nk join program ni bleh klik DISINI

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign