blog kay & yana: DaNiSh at WedDinG cEreMonY.. jaja n erin...

DaNiSh at WedDinG cEreMonY.. jaja n erin...

03 June 2010
salam to all my friends....
pada 8hb mei yang lepas, selamatlah kedua-dua sepupu aku menjadi isteri org... heheheh.. tahniah utk jaja n erin diatas perkahwinan mereka.. mudah-mudahan kekal hingga ke akhir hayat ye.. jom aku story mory skit pasal wedding ni.. wedding ni berlangsung di Melaka.. aku sampai pada jumaat malam ... mereka dah pun selamat nikah time tuh.. aku dikhabarkan pasangan si jaja ni sampai 4 kali akad. hehhee. nervous kot.. yelah yg jd tok kadi tu pun bapak mereka jugak a.k.a pakcik kesayangan aku.. hehehe.. dlm byk2 sedara mara, family ni jelah yg aku rapat,.. yang lain aku da lama tak jumpe... maklumla masing2 da ade keluarga sendiri... so bile ade wedding ceremony nilah bru dapat jumpe cousin2 yg lain... sgt teruja bile dpt jumpe mereka semua.. hehehe.. papepun ade beberape gambo gelagat danish dan pengantins pada majlis persandingan tersebut... enjoy k... daa...


beberape hantaran daripada pihak lelaki...(aku tak tau ni hantaran sape.. main captured je..)


mak dan ayah pengantins di pintu gerbang... hehehe...


aku, mak pengantin dan adik bongsu pengantin...


pelamin yg sgt cantik... hehehhe


persalinan yg ke berape ntah aku pun tak pasti.... persalinan sebelum ni pada malam jumaat lepas nikah tp aku tak amek gambo sebab sibuk layan hero-hero aku makan.. hehehe




ni adalah adik.. wan nurul hezryn abd halim


ni pulak kakaknye.. wan nurul heriza abd halim..

* patutla 4 kali si mahmud akad nikah.. nk sebut nme je da berbelit.. hehehhe..
yg bwh ni antara gambar2 gelagat danish dan humairah (anak sepupu aku) serta gelagat2 yg sama waktu dengannye... enjoy k....


1 comment:

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign