blog kay & yana: raJiNnYerrr SuaMikU....

raJiNnYerrr SuaMikU....

10 August 2010
malam tadi aku mcm biasalah... sibuk dengan kerja-kerja rumah... rutin ble blek umah... hehehe.. so aku pun tgh siap2 nk masak utk malamnyer...cik abg pun nk makan kan.. kenela msak...hehehe.. so ms aku nk masak tuh aku dgr en suami tgh mendodoikan anak kesayanganyer.... siap berlagu lagi... uwaaa... hahaha.. lama tu aku tak dgr da selawat berkumandang... da tdo agaknye si chomel bulat tu.. aku ckp dalam at.. hehehe...bile da sudah masak tu aku pun siap2 la nk makan... bwk kuar ke meja makan... bile kuar dr pintu dapur tuh tgk2.............. en suami tgh lipat baju.... uwaaaaaaaaaaa!!!!!! terharu nyer.. dahlah die bsuh, die jemur, die angkat.. lipat pun die... tp die lipat bju si chomel bulat tu jelah... hehehehe... takpelah kan.. kurang skit beban aku... hehehhe. terima ksih syg... tak dan la nk amek gambo... sebab tgh bz menghidangkan makan utk si suami yg terchenta!!! thanks syg.. luv u sooooooooooooo much.. muah (1000000 kali)

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign