blog kay & yana: HapPy AnNiVerSarY to KaY YaNa....

HapPy AnNiVerSarY to KaY YaNa....

05 August 2010
02.08.2010
genaplah 2 tahun usia perkahwinan aku n en suami...
bermacam-macam dugaan dan rintangan kami hadapi sepanjang menjadi suami isteri...
segala masalah dihadapi bersama...
segala sakit di rasai bersama....
bila die sedih,, aku turut bersedih...
itulah suami isteri...
aku memang tak pernah berjauhan dengan die utk satu masa yg agak lama..
die outstation 3 ari pun aku da rindu sakan..
selama 2 tahun aku menjadi isterinye..
entahkan sempurna atau tidak aku pun tak tau..
hehehhe... tp..
aku sgt bahagia menjadi isterinye...
die tak pernah mengeluh jika aku tidak memasak...
die tidak pernah mengeluh bile lauk malam kami hanya telur mata dan nasi lembik...
mungkin die tau aku penat membantunye mencari rezeki... maka die harus bertolak ansur
die tidak pernah marah bile rumah bersepah2 dengan bju dan mainan danish...
hehehe..
kdg2 aku rasa die mcm tak kisah semua tp aku tau...
die faham aku penat...
sabtu ahad aku akan cube msk best2 tuk die...
aku kemas rumah... bia die rasa lega skit..
tp kdg2 malas tu menjelma maka terbiar je lah...
sampai die pulak yg sapu rumah.. sian laki aku... hehehhe
abg, terima kasih kerana membahagiakan ayg...
ayg akan cube jd isteri dan ibu yg baik....
masih terngiang -ngiang di telinga bile teringat saat pertama bergelar isteri.. yg aku dgr cume sah je dr tok kadi... sah pun sah lah.. hehhehe..
alhamdulillah... die suami ku dunia akhirat...
happy anniversary to kay n yana...
i love u sooo much kay...


note: teringin nk pakai bju pengantin lg... sekarang ni bju pengantin cantik sokmo... geram je tgk

5 comments:

  1. we wish u hepi 2nd anniversary. hope both of u become a good parents n happy always:-)

    ReplyDelete
  2. ish kejap je kan dh 2nd aniversary...
    moda berkekalan sampai ke bl2 ek yana...

    ReplyDelete
  3. happy anniversary yana- kay. Semoga bahagia ke akhir hayat!!

    ReplyDelete
  4. happy anniversary for both of u...hope happily ever after~~~..

    ReplyDelete
  5. happy anniversary yana, semoga jodoh berkekalan sehingga ke akhir hayat k, TQ sudi jadi pengomen tegar blog kita...friend forever...cantik blog yana ni...suka2

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign