blog kay & yana: neW BLoG

neW BLoG

05 August 2010
setelah menemuramah beberape org kengkawan aku akhirnye aku buat keputusan utk bukak satu lagi blog khas utk contest dan GA je... yelah memandangkan aku ni giler contest dan giler GA aku ingat aku nk wat satu blog khas utk die sokmo.. hahahahaha.... lg satu.. sebab yg aku nk bukak blog khas ni sebab bile aku tnye member aku tuh patut ke aku wat satu blog khas utk contest je? die terus jawab.. patut sgt la.. sebab aku pun boring gak bile bukak blog ko je contest memanjang... hahahaha... sianla kengkawan aku nih... nk bc blog tetibe aku hanye post contest je... lepas ni aku kene cr cerita yg seronok dua ronok utk kengkawan aku bc.. hehehe.. terima kasih la pada mereka yg sudi menziarahi blog aku yg tak seberape due berape ni.. hehehhe...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign