blog kay & yana: HamPa NyEr !!!!!!!!!!

HamPa NyEr !!!!!!!!!!

23 August 2010
hari ahad yg lepas ni kami laki bini hampa... dahlah pose.. sabo je lah...
pg2 lg da bgun kemas2 umah berkobar2 nak pegi kilang kiko sebab aku dgr kiko wat warehouse sale... murah2.. comel2..
so aku pun excited la nk p sane nk bli bju utk si bam bam comel aku nih...
ajak hubby beriya2 nak g... hubby pun terpaksa layankan je karenah bini die nih...
siap2 dalam kul 2 tu da kuar umah da...
kilang kiko tu agak senang jugak nk cr sebab hubby agak familiar jalan kt situ so takde la amek ms yg lama utk smpai di kilang itu...
bile da sampai aku mcm....blur jap... die wat warehouse dalam satu tmpat yg besarnye mcm kelas sekolah tuh ... pastu bju timbun-timbun je.... bile aku capai bju ni... mak aii.. besarnyer.. utk bju 6 tahun.. capai yg ni utk 8 tahun.. capai yg ni utk 12 tahun.. seriously memang takde utk baby... bju2 utk setahun dua sgt skit dan tak cantik... erm... so jawapannyer blek je lah dengan perasaan yg sgt sgt sgt KECEWA!!!! sian danish tak dapat beli baju kiko...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign