blog kay & yana: HaRi PeRtAmA bErPuAsA

HaRi PeRtAmA bErPuAsA

11 August 2010
salam semua... hari ini merupakan hari pertama umat Islam berpuasa... bile berpuasa ni kene beringat-ingat lah jangan sampai terbatal puasa kite semua... arini g keje ngntuk la skit sebab bangun awal dr biasa... jam 5 pg aku da bgun panaskan lauk n nasi utk makan... da siap makan aku wat kan oat utk hubby secawan utk aku secawan.... aku kejut hubby jam 5.30 ++ utk makan oat die tuh... bile da abes makan oat aku makan kurma pulak.. hubby da msuk tdo blek... hehehe.. lepas makan kurma aku bg supplement utk tambahkan susu badan dengan harapan susu aku semakin banyak dan banyak.... lepas tu aku minum air sepuas at aku... bile dgr azan berkumandang aku kemas-kemas dapur... so bermulalah puasaku... aku gosok2 bju then solat subuh.. lepas solat aku tgk jam bru 6.30... aku rasa aku nk tdo dululah 6.45 bgun blek... bile 6.45 tu punyelah liat nk bgun.. aduhai..... tp nk wat cmne... terpaksalah kerahkan badan ni bgun mandi dan siap-siap utk g keje... so kesimpulannye arini aku sgtttttttttttttttlah ngntuk... erm... menu ape ye utk berbuka arini.. nntilah difikir-fikirkan.. adioz.... zZzZzZzZzZ................

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign