blog kay & yana: haRi keDuA BeRpOsE....

haRi keDuA BeRpOsE....

12 August 2010
ari ni ari kedua umat Islam berpuasa...aku masih cuba utk menghasilkan susu yg byk buat anak yg terchenta,... huhuhu... semalam aku pam pg dapatlah 6 oz... tgh hari dpt 3oz.. ptg dpt 4 oz... malam dpt 2 oz... erm... kurang dr hari-hari yg tdk berpuasa.... arini entahlah berape hasilnyer... aku tak boleh stress... tp arini aku btul2 tak bermaya... kepala pusing2 da nih... mungkin tak cukup tido.. malam td si chomel tu kejap-kejap nangis nk nenen... lepas solat subuh, die nangis lg.. nenen lg... lepas die nenen tu terasa haus sgt... nk minum tak boleh da... da subuh da.. tahan jelah sampai buka... harap-harap Allah akan bantu aku... amin....

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign