blog kay & yana: SAVOC.NET CONVOY JOM RONDA BERSAMA PROTON

SAVOC.NET CONVOY JOM RONDA BERSAMA PROTON

03 May 2010
1 may 2010

sempena hari buruh, kelab savvy atau lebih glamour dikenali savoc.net telah membuat satu aktiviti.. aktiviti ni jugak melibatkan tv3 untuk rancangan ronda-ronda bersama proton.. best kan tp klu da byk sgt kete yg cun cun mne nk masuk kete kami nih hah.. hehehe...okay.. aku ceritakan aturcara-aturcara nye ye...

2.30 ptg : berkumpul di stesen minyak Shell tol jalan duta...
5.30 ptg: bergerak / konvoi dr tol jalan duta hingga ke rnr sg buloh
: makan tgh hari di sana..(lmbt kan makan tengah hari)
7.00 mlm : bergerak / konvoi ke uptown shah alam
1.30 pg: bertolak pulang...

aku rasa sgt seronok.. bile konvoi ramai2 ni sgtla best.. sebanyak 68 biji kereta yg join pd hari tu.. jenuh jugaklah hubby nk adjust parking ms kt rnr tu... memandangkan hubby kene lead kereta-kereta yang ade sampai la ke rnr sg buloh tu.. i think my hubby so nervous.. i can see through his face.. heheheh.. papepun congrates syg.. u did u'r job... lps makan2 di rnr sg buloh kami gerak ke uptown shah alam.. ade gak yg balik.. tp ramai yg join.. sampai je kt uptown shah alam tu rupe2nye ade majlis kawin anak salah seorang ahli uptown tuh.. aku ingatkan just for fun rupe2nye kawin btul2 da... ahli2 savoc yg lain menjalan aktiviti treasure hunt.. aku ngn danish duduk saksikan show yg ade.. termasuklah persandingan anak org tuh.. lme gak la treasure hunt tu berjalan sampaikan tertido danish kepenatan menunggu papa die... aku pun penat gak.. tp takpe.. seronok gak tgk dieorang main treasure hunt.. hehehe... tp yg tak larat nye nk menunggu tuh.. adoyai... penantian itu satu penyeksaan.. sian kat danish je lah tp takpe i think my son will understand his father's hobby.. dan aku sgt seronok and enjoy ikut hubby....=) gambo terlalu byk tp aku upload je la ye.. enjoy..




note: i will upload more pic.. tunggguuuu

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign