blog kay & yana: koir MOSTI msuk TrEk Selebriti..

koir MOSTI msuk TrEk Selebriti..

05 May 2010
malam tadi aku tgk tv.. ade ulangan trek selebriti... menceritakan tentang aktiviti-aktiviti cikgu-cikgu yg ade di dalam akademi fantasia.. tetibe bile tang giliran cikgu siti hajar terbuntang kejap mata aku... fuYoo!!! budak2 koir MOSTI masuk TV... glamour btul budak2 koir MOSTI nih.. jeles btul aku bile tetibe aku nampak muke budak2 MOSTI dalam tv... kat trek selebriti pulak tuh.. fuyoooo....!! tp sekejap je nampak dieorang dok praktis nyanyi lagu koir tuh... dpt la tgk muke dieorang dalam 10 saat... heheheh.. tp ok ape.. glam ape.. hehehe.. trek selebriti yg dikelolakan oleh aril telah mewawancarakan Cikgu Siti Hajar... yelah cikgu siti hajar kan ajo budak2 koir MOSTI.. so trek selebriti dtg ke MOSTI untuk interbiu cikgu siti hajar.. aku dapatla snap beberape keping gambo tp tak sempat nk snap gambo budak2 MOSTI... gambo pun agak blur.. yelah pakai nset buruk je.. huhuhu.. so nila buktinye aril datang MOSTI... kih kih kih


- cam tak pintu masuk tuh.. hehehe

- malaysia inovatif... meneraju ekonomi....malaysia kreatif.. lalalala

- nampak tak logo belakang tuh...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign