blog kay & yana: Emergency Leave

Emergency Leave

12 May 2010
dah dua hari aku terpaksa EL... Danish demam... kali ni die demam+meragam+merengek je.. tgk2 rupenye nk tumbuh gigi.. memangla die mragam... sbelum-sebelum ni klu demam takdelah meragam sgt..ni ngn papa pun taknak.. so far aku da ke klinik pakar annur di bangi tuh.. so Dr kata klu tak baik dalam masa dua hari aku kene g jumpe die lg.. herm... harap2 sihat la ye syg mama... sian mama tgk danish ni.. batuknye lain.. selsemanye lain.. sekarang ni aku tak boleh hilang dr pandangan mata die.. mulela die nangis panggil mama.. meraung sakan... herm... alahai...so, aku tak dpt lah nk update blog... tunggula buah ati pengarang jantung aku sihat k.. byk cerita nk update cume takde masa sebab nk kene melayan putra kesayangan aku nih..

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign