blog kay & yana: Sebab tu aku sayang NUFFNANG ...

Sebab tu aku sayang NUFFNANG ...

07 August 2012
Assalamualaikum...
Salam Muhibbah...

Korang semua pasti sayang Nuffnang kalau Nuffnang bagi korang something kan kan kan.. hehehe.. eleh tipulah kalau tak suke.. hahahaha.. aku terkejut jugak sebab akukan dah lama abaikan ~mai lurve~ ni... aleh aleh bukak nuffnang hari ni tgk tgk ada Buffered Earning gituw... sekali die bagi sampai 4 BE... terkezutttt mak... apepun, terima kasih banyak banyak Nuffnang.... Jasamu tetap dikenang.. hehehe.. harap harap lamalah iklan-iklan BE tu berkumandang di blog ~mai lurve~ ni.. hihihi... 

 
 usaha kan tangga kejayaan.... yeay!! Syukur Alhamdulillah...

murah gerek , sila jangan jeles... hihihi

-sekian-


10 comments:

  1. amboiii.. kalo x dpt x syg la erk? hihi... deqla x reti la nk check mende ni...huhu...

    ReplyDelete
  2. saya kan..sampai sekarang xpaham lagi BE tu..mende BE tu?huhu

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/persoalan-harga-tudung-fareeda.html

    ReplyDelete
  3. Perghh..sekali empat tu..!
    bak la satuuu.... nur punya BE dah jadi ME..huhuhuhu...sekarang xde BE dah...

    ReplyDelete
  4. tu dia..syok tu..sekali 4 dia kasi..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah murah rezeki :)

    ReplyDelete
  6. murah rezeki. sekali 4 BE. best best. :)

    ReplyDelete
  7. tulah akupun sayng nuffnang tapi yng pelik sik leanding kat blog contest..huhu.dah tak aktip blog2..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign