blog kay & yana: Hanya Semalaman

Hanya Semalaman

07 August 2012
Assalamualaikum...
Salam Muhibbah..

hari ni nak cerita pasal kuih raya.. korang semua buat kuih raya ke atau tunjuk kuih raya? hehehe.. macam aku nih memang takde masa nak buat kuih raya... so jawapannye kuih tunjuk jelah... makanye aku telah membeli satu kuih raya daripada officemate aku... murah je RM25.00 .. masa tester aritu memang sedap.. so aku beli satu lah untuk dibuat raya kononnye... bawaklah balik semalam... aleh aleh nafsu untuk makan satu tu kuat pulak.. so ape lagi .. cubelah bukak dan amek satu... mula mula satu je... eh eh.. aleh aleh teramek dua tiga... hahaha.. ingatkan aku sorang je.. rupenye ada lagi 2 org mengikut... satu demi satu lama lama tinggal la ni je baki nak dibuat raya... hahaha.. aleh aleh bangun sahur dah kosong dah bekasnya... padah bawak blek kuih raya ke rumah mmg gitu lah ... 

 kene oder lagila jawab nye nih... hihihi

kalau sambil nonton tb sambil nguyah kuih raya mmglah tak sedar kan... hehehe


21 comments:

  1. wah . kuih raya . terliur. :D

    ReplyDelete
  2. lepas ni kena beli lebih sikit... baru lambat habis... hehehe ;p

    ReplyDelete
  3. wani pun main tunjuk jer hihi

    ReplyDelete
  4. hahaha... nih biskut ramadhan.. bukan utk raya... :)

    ReplyDelete
  5. dah raya ye yana. hihi.. mesti biskut ni sedap kan sampai hampir2 licin dikerjakan. hehe..

    ReplyDelete
  6. haha..skrg mmg la mcm tak penah jmpa kuih kan..cue time raya tuh..kuih raya pun tak pndg dah..

    ReplyDelete
  7. kes mo sama mcm aku.aku beli bangkit cheese.100keping rm28.dah abes sudah..haha

    ReplyDelete
  8. hiihih..tu la pasal kalau beli awal2 kan...

    ReplyDelete
  9. hehehe
    biasa lah kalo dah sedap tu mcm tu lah..
    tambah2 sambil tgk tv..tgk2 dah abis satu balang.hahaha

    ReplyDelete
  10. haha...al kisah...xleh beli awal..hihi

    ReplyDelete
  11. kihkihkih..samalah..umah nur dah licin terus..!
    nak buat balik tu yg malasss...huhuh

    ReplyDelete
  12. uittt..xpe beli lagi..haha

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/dapat-kad-raya-daripada-blogger-femes.html

    ReplyDelete
  13. kite leh geng la yana..semuanya main tulis jew aka order..hehee.
    yana, sy tak kasi kad raya la..kalo nk kasi pon dah tak sempat dahh..tak tahu lagi nk kasi apa kat diorg nihhh.

    ReplyDelete
  14. hihih...i buat kuih raye mase minggu 1st raye tuh...alih2 mlm tadi tinggal 2 biji je..dimakan oleh sang adik..adeh...kne buat lagi lah nampaknye

    ReplyDelete
  15. wahh cepatnya nak abis..msti sedap ni..hehe

    ReplyDelete
  16. blm raya kuih raya dh abis??hahhaa

    ReplyDelete
  17. haha baru nak ckp "same mcm cik nur"tengok2 pengomen ats ni mmg cik nur.hihi

    ReplyDelete
  18. hehe. tak dan nak buat raya. ;)

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign