blog kay & yana: The Sims Social

The Sims Social

03 November 2011
Ni pun boleh jadi salah satu daripada sebab kenapa aku dah lama tak updated blog... The Sims jugak memainkan peranan supaya aku terus fokus main game nih..huhuhu.. sampai budak2 ofis semua agak addicted main benda alah nih.... tp walaupun kiteorang dok main sims ni kat office keje kiteorang jalan gak... yang penting siapkan keje dulu... game game ni nak main bile keje dah settle... tu dah pasti... selalunye aku main sims ni pun kat umah.. kat office mmg tak sempat nak main game bagai... keje aku tuh melambak-lambak dok panggil nama aku suruh aku siapkan... erm..ape boleh buat... so, bile blek umah, buka lappy, takde idea nak updated blog aku main sims lah... best jugak main sims nih.. bolehlah berangan-angan buat umah sendiri... nak buat the real punye tak mampu.. buatlah rumah alam maya... org dok happy dapat umah PR1MA.. aku dok happy layan the sims... hehehhe.. ok ape.. boleh release tension aku kan kan kan...

nilah muka-muka yg addicted sims.. hehehe.. tp time ni bukan office hours ye

- hah nilah rupe rumah aku... aku sedang cube untuk menambahkan lg bilik dan memperbesarkan lg rumah aku,..

 - ni rupe rumah aku bile ade wall.. hehehe... kcik je kan.. takpe.. sabar sabar.. nnt leh besar kan rumah

sekian..


2 comments:

  1. wahhh ader geng best ar :)
    ps: slamat hari rayer aji (",)

    ReplyDelete
  2. haha . people non stop talking bout this game but innz tak main pun . tapi dulu2 memang addict dgn the sims . and among siblings, paling kayaaa . hahaha xD

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign