blog kay & yana: Please Pray For Them

Please Pray For Them

10 November 2011
Assalamualaikum...

Korang mesti kenal eB ezrin kan... Blog yang mempamerkan cerita-cerita tentang parental yang sgt menarik... cerita-cerita die yang sentiasa ke sana sini.. happy sentiasa... dengan anak-anak yg comel comel dan bermacam perangai yang mencuit hati.. tapi di sebalik semua tu sape yang tahu ape yang sedang mereka alami... tiada siapa.. berat mata yang membaca berat lagi bahu yang memikulnya... boleh tak ubah sikit peribahasa tuh??? hehehe..

setiap hari pasti aku akan membaca blog die.. yelah.. seronok baca blog yang bermacam-macam cerita ni.. kita as reader tak rasa bosan langsung.. tp kali ni bile bc entry yang INI , tak sangka pulak rupa-rupanya mereka punye byk dugaan... klu korang followers reader, tentu korang tau.. eB ada masalah dengan jantungnya... tp aku tak sangka pulak yang husband die juga ada masalah kesihatan.. siapa sangka mereka..gambar-gambar yang dipublishkan pada kite semua senyuman belaka.. ketawa belaka.. tp dalam hati hanya mereka yang tau....

apepun eB, yana harap eB byk2lah berdoa.. yana doakan Shah dan eB akan diberikan kesihatan yang baik agar dapat terus menjaga Aerish dan Aed dengan baik... both of u are very superb parents.. be strong and always remember takdir Allah SWT... i always pray for both of u... semoga Aerish dan Aed sentiasa menjadi penguat semangat untuk kalian terus hidup... smile always ok eB... take care...

 curik gambar eB with her kids (sorry eB)

harap kawan2 boleh la doakan mereka... hari ini hari mereka mungkin esok lusa hari kita pulak.. sape tau kan.. Allah SWT Maha Besar.. bila bila je Dia boleh tarik kenikmatan yang diberikan kepada kita.. harapan aku semoga eB dan Shah akan terus diberikan kesihatan yang baik untuk menjaga anak-anaknye dan memberikan aku cerita-cerita yang happy sokmo... smile always... 


curik gambar eB with her husband (sorry sekali eB)

note: aku buat entry ni sbb eB seorang kawan yang baik... dan yang paling penting, aku juga seorang isteri dan ibu seperti die.. tentu sekali aku mahu idup sejuta tahun lagi bersama suami dan anak-anak... 

3 comments:

  1. kak diana doakan mudahan eB dan Shah akan dipermudahkan dalam setiap urusan dan cepat sembuh kedua2nye.

    ReplyDelete
  2. akupun mendoakan benda yang sama=)mmg tak sangkakan mereka diuji ngan kesihatan.aku follow citer eb nie

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign