blog kay & yana: Fraser's Hill 2hari 1malam hanya RM58

Fraser's Hill 2hari 1malam hanya RM58

17 November 2011
Assalamualaikum...

Lama juga aku tak update blog ni ye.. biasalah busy yg teramat sangat membataskan masa untuk aku update blog ni.. tapi aku hari-hari mesti blogwalking.. boleh releasekan stress kan...korang pernah pergi Fraser's Hill...? kalau korang belum pernah pergi cubelah pergi sekali... tenang je kat atas tuh... sekarang ni Groupon ada buat promosi dimana hanya RM58.00 semalam untuk stay di Fraser's Silverpark Resort. kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang promotion ni korang boleh klik kat link nih

last aku pergi Fraser's Hill ni time aku pregnant kan Rayyan Danish... aku rasa time tu aku 8 bulan kot pregnant...jom la kite mengimbau kenangan honeymoon ntah kali keberape ntah...







gemukkan shaye ??? hehe.. bile agaknye boleh jejak lagi ke tanah Fraser's hill nih.. pada korang yang ade plan nak pegi, cepat2lah beli voucher Groupon tu sebab promosi nye akan habis dalam 13 jam je lagi.. first come first serve...!!!

happy holiday !!!



4 comments:

  1. comey la yana masa peknen...hehe
    bile nak bawak rayyan pi bkt fraser plak? ;)
    ke die dah pegi?

    ReplyDelete
  2. ala..tawaran dah habis...akak sebenarnya dapat free stay kat sana 3 hari 2 malam kat silver park apartment...tu yang teruja nak pergi..dah pernah pergi sebelum ni...tapi bila tengok gambar tu..cantik pulak amik gambar kat jam tu waktu malam kan..

    ReplyDelete
  3. gemuk bendanyer.mcm lidi jerk.hahaha.akupunlama tak bercuti.tunggu sofia besar cketlah.huhu

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign