blog kay & yana: Kay excident... =(

Kay excident... =(

17 June 2011
 Semalam petang macam biasalah pkul 6.30 ptg bru kay sampai rumah... saya tengah melayan karenah si comel melihat abg-abg bermain bola.. jap jap die jerit sambil angkat tangan 'gollllllllllllllllllllllll'... saya pulak tak abes cium si comel nih.. rindu kot.. 10 jam tak jumpe die... aleh2 pusing2 nampak kay kat sebelah... sebagai isteri wajib salam tangan suami bile die sampai rumah.. nak sediakan air, air dah ada atas meja.. hehehe.. lepastu kay citer die xcident... apelagi.. saya mulalah gelabah.. buat checkup satu badan.. aik.. takde luka2 pun.. lepastu die tunjukkan handset die... wah.. pecah skrinnnn.. erm... adoi.. nak betulkan confirm makan ratus2 punye nih.. kay ckp kalau mahal sgt baik tukar lain je.. erm.. ada peluang minta iphone nih.. hahahaha.. takpelah.. janji kay selamat.. mujurlah takde ape yg teruk.. cume nset jelah yg teruk.. ksianlah danish tak dapat tgk 'nukki' die dalam nset papa die.. mujurlah die tak merengek minta nukki time kay tunjukkan nset tu kt saya.. lepas ni kalau ada pape tak bolehlah nak msg.. boleh call je.. nk buat mcmmana.. benda dah nak jadi kan... saya bersyukur sebab takde ape yang berlaku.. motor pun ok.. cume kereta tulah.. kata kay bumper die jatuh sikit.. lantaklah.. dia yg salah.. sapa suruh kuar simpang tak stop dulu.. erm.. saya tak dapat bayangkan kalau ape2 jadi pada kay.. sebab selama ni saya bergantung pada kay... segala keputusan rumahtangga kami , adalah dari kay.. dia jugala yang menjadi 'menteri kewangan' dalam hidup kami.. semoga Allah sentiasa melindungi suamiku dari segala kemalangan. amin. 

"pls drive safely sayang... happy father' day"


3 comments:

  1. phewwww alhamdulillah tak ade ape2, tu la kan kite dah hati2 dah alih2 orang lain main terjah je keluar.

    selamat hari bapak jugak kat kay! hehehe

    ReplyDelete
  2. seb bek ler xder paper kan..
    saya pun snagat bimbang bila tunggu hubby balik kerja..
    yelah bawak motor ni, kecik jer pada pandangan pengguna jalanraya lain kan? risau saya kot2 kelalaian orang lain..

    Hepi father's day to ur kay

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign