blog kay & yana: Niat nak tukar URL blog

Niat nak tukar URL blog

22 October 2015

Hari tu aku ada updated dalam Facebook yang aku ada niat nak tukar URL blog aku ni. Now aku guna URL kayyana85.blogspot.com nak tukar kepada nama lain yang agak best sikit contoh macam dewidewidunia.blogspot.com ke jarijarimanismenari.blogspot.com ke blogsayaselamanya.blogspot.com ke macam macam lagilah asalkan bukan daripada nama aku. 




So bila difikir fikirkan lebih banyak buruk dari baik bila aku tukar URL blog ni aku rasa macam terbantut pula nak teruskan niat aku tu. Bila aku tukar URL nanti aku akan hilang semua followers aku. Walaupun followers aku tu tidaklah ramai mana kan tapi sayang juga. hihi.. bukan senang nak dapat followers baru sekarang. And then aku takut anak anak aku tak dapat buka blog aku nanti. So kita maintain jelah URL yang sedia ada walaupun nama URL tu tak commercial sangat pun. Mungkin akan ubah nama blog kot. Kita tengok nanti eyh. 

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign