blog kay & yana: CERTA TENTANG GOOGLE ADSENSE DAN NUFFNANG

CERTA TENTANG GOOGLE ADSENSE DAN NUFFNANG

23 October 2015

Bila cerita tentang Google Adsense kan aku sebenarnya tak faham sangat pasal Google Adsense ni. Aku try je apply tu pun main click click je aleh aleh dapat email aku berjaya create akaun Google Adsense ni. 

Dan tetiba kat blog aku ada iklan dari Google Adsense ni. Aku rasa iklan ni tak mengganggu akaun aku dengan Nuffnang. Sebab aku rasa status aku di Nuffnang masih Gliteratti. Tapi aku tak tahu macam mana nak kembangkan lagi Google Adsense ni dalam bahasa mudah aku tak paham pun macam mana prosesnya Google Adsense ni. The best way untuk dapatkan income dari Google Adsense. Aku kena belajar lagi dengan otai otai blogger pasal benda alah ni. Soon In Sya Allah. Nak tuntut ilmu ni kena slow slow. Dah tua bangka susah ilmu nak melekat dalam kepala. hihihi


Ok.. cerita pasal Nuffnang ni pula. Aku pelik sebab dah lama sangat aku tak dapat BE. Jeles tau tengok blogger blogger tersusun BE die kat nuffnang. Aku dah sent email pada Nuffnang, Dia reply bahasa standard la kenapa aku masih tak dapat BE kan. Tapi aku tak sure if account aku di Google Adsense punca aku tak dapat BE di nuffnang. 


Macam mana nak buat ek? Korang faham kan maksud aku kan. Kalau boleh aku nak berjaya la buat income dengan dua dua company ni. Nuffnang aku nak BE bersusun Google Adsense pun aku nak ada income. Tamak kan.. Manusia biasa la tu.. hihi..  Tapi nampaknya macam ada yang tak kena bila dua dua tak dapat.Ke aku yang tak faham ek. Erm.... 

Kalau ada sesiapa yang sudi tunjuk ajar pada aku yang lost ni boleh roger na.. hihihi... Jap Google Adsense kena ada account Paypal tak? huhuhuh.... 


Terima kasih korang.... 

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign