blog kay & yana: Baybie Cream and Soap Produk Organik

Baybie Cream and Soap Produk Organik

23 October 2015

Ok. Hari ini kita cerita pasal produk Baybie Cream and Baybie Soap. Alhamdulillah. Dah lebih 2 bulan aku rasa aku jual produk Baybie ni. Sambutan memang sangat luar biasa. Maknanye produk Baybie ni bagus. Sampai aku tak sempat nak cerita apa apa pun dalam blog.  Bukan bagus untuk bayi yang baru lahir je bagus juga untuk dewasa yang nak kan kulit sehalus bayi. 


Kenapa ianya bagus?

Of course sebab kandungan dalam baybie cream tu sendiri. Dan yang penting produk Baybie ni bebas daripada bahan bahan kimia atau paraben. Bagi bayi yang baru lahir seelok-eloknya kita jangan sesekali guna bahan kimia pada kulit mereka. Kulit mereka sangat sangat sensitif. Gunalah bahan bahan yang semulajadi dan organik seperti produk Baybie untuk menjaga kulit mereka daripada bermasalah. Produk ini dijamin selamat kerana ia diformulasikan oleh seorang doktor perubatan yang sangat berminat dengan alam semulajadi. Dr Zulkifli Shariff. 

Orang dewasa boleh guna tak?

Boleh. Semestinya boleh. Produk ni selamat untuk bayi maka selamat juga untuk mak ayah abg kakak bayi. Nama je baybie tapi boleh pakai semua peringkat umur

Macam mana nak guna baybie cream dan baybie soap ni?

Senang je. Sabun baybie tu guna masa mandi. Nak jimat potonglah sabun tu pada beberapa bahagian. Kandungan sabun yang bebas kimia akan membuatkan sabun buku tu cepat cair. So kalau dipotong potong mungkin takdelah membazir sangat bila sabun tu cair kan. Lepas dah lap lap dah pakai baju sapulah baybie cream tu pula pada kulit bayi atau pada kulit kulit yang bermasalah. Cream ni boleh sapu 3-4 kali sehari. Takde masalah. 

Tujuan sebenar produk Baybie ni?

Sebenarnya produk Baybie ni lebih kepada 'moisturizer'. Ia lebih kepada melembapkan kulit bayi atau kulit kita. Biasanya kulit yang bermasalah seperti ekzema, ruam ruam lampin, ruam ruam pd pipi dan pelipat tangan menjadi teruk kerana kulit yang kering. Punca kulit yang bermasalah menjadi gatal kerana kering. Jadi bila gunakan produk baybie ni ia akan melembapkan kulit yang bermasalah dan mengurangkan rasa gatal. Lama lama ia akan pulih sendiri dengan bantuan doa dan usaha kita. Selebihnya kena berserah pada Allah SWT. 

Kalau berminat dengan produk Baybie ni boleh contact aku ye:

yana
wassap 0197191992
COD area Putrajaya sahaja. 
POS seluruh Malaysia 



Harga tidak termasuk postage ye tuan tuan dan puan puan... 

Terima kasih kerana membaca dengan khusyuk... anything else boleh wassap ye... 

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign