blog kay & yana: Siapa nak tiket konsert SEARCH secara PERCUMA?

Siapa nak tiket konsert SEARCH secara PERCUMA?

11 September 2015



Ok.. Siapa kat sini peminat kumpulan SEARCH ??? Mohon munculkan diri anda dengan meninggalkan komen di sini ya. Disini ada berita baik buat peminat peminat SEARCH dimana korang boleh dapatkan tiket konsert SEARCH secara PERCUMA... ye PERCUMA.. tapi adalah syarat syaratnya.. 

Korang cuma perlu beli koleksi LANUN JOHOR yang original. Pembelian yang melibihi RM100++ akan berpeluang untuk mendapatkan tiket konsert SEARCH... So tunggu apa lagi. Yang mana nak beli baju ke jam ke sticker ke topi ke boleh call atau wassap Kay. Dia merupakan agent rasmi Lanun Johor. Satu satunya agent yang berada di luar kawasan Johor Darul Takzim. 

So jangan lepaskan peluang ni ok.. Peluang macam ni tak datang banyak kali tau. SEARCH tu buat konsert bukan hari hari.. So sape yang nak merasa pergi konsert SEARCH dengan disponsor oleh Lanun Johor boleh cepat cepat beli koleksi Lanun Johor ye. 


Kay de Lanun
wassap/call/sms 0197197992

Atau korang boleh walk in Uptown Puchong Night Bazaar. Cari kedai Lanun Johor kat situ. Kay sorang je buka kedai Lanun Johor. Lot Kedai K65

Kalau yang jauh sangat tu jangan risau. Kiteorang boleh POSLAJU seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Bayar hari ini esok abang posmen dah sampai dah hantar baju. Senang.

Jangan lupa add Kay di FB dan follow dia di Instagram ye. Ada banyak koleksi Lanun Johor yang korang akan jatuh hati nanti... 

FB : Kay de Lanun
ig ; @kaydelanun

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign