blog kay & yana: Happy Birthday Rayyan Danish...

Happy Birthday Rayyan Danish...

02 September 2015

02 September 2015




Hari ini genaplah umur dia 6 tahun. Dah pandai membaca. Dah pandai solat. Dah pandai baca Iqra'. Dah pandai melukis. Dah pandai menulis, Dah pandai baca macam macam doa. Dah pandai basuh pinggan cawan sendiri. Dah pandai uruskan diri sendiri. Dah besar dah anak mama dengan papa. Dah 6 tahun dah dia. Dia abang bagi adik adik. Yang akan menjadi abang sampai bila bila.


Happy Birthday Rayyan Danish. Semoga Rayyan menjadi anak yang soleh. Semoga Rayyan dimurahkan rezeki.Semoga Rayyan menjadi anak yang berjaya di dunia dan diakhirat. Semoga Rayyan tidak pernah lupa solat dan doa buat mama dan papa. Semoga Rayyan sentiasa menjadi anak kebanggaan mama dan papa. Semoga Rayyan sentiasa menjadi abang yang terbaik buat adik adik Semoga Rayyan sentiasa gembira dan bahagia. Semoga segala urusan Rayyan dipermudahkan Allah SWT di dunia mahupun di akhirat. Semoga Allah SWT panjangkan umur Rayyan. Semoga Allah SWT sentiasa melindungi Rayyan daripada bencana dan musibah serta dijauhkan penyakit yang merbahaya. Semoga Rayyan sentiasa gembira, bahagia dunia dan akhirat. Mama papa sayang Abg Rayyan sangat sangat.. Bila mama papa takda lagi kat dunia ni, doa anak anaklah yang kami harapkan. Jadilah manusia yang berguna pada Agama Bangsa dan Negara. AMIN..


Nanti bila dah besar baca blog mama okeh... 

Happy birthday....
Muhammad Rayyan Danish bin Khairul Anuar
02 September 2009


1 comment:

  1. Happy Birthday Rayyan sayang..semoga jadi anak yang soleh bijak dunia akhirat..Amin!Sama umur dengan Aqil aida..perkembangan pun lebih kurang sama..birthday diorang pun selang 4 hari je..hihih..Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign