blog kay & yana: Groupon : Mini Square Softcover by Photobook Malaysia

Groupon : Mini Square Softcover by Photobook Malaysia

20 January 2014
Di kala orang telah terima Photobook masing-masing aku baru tergedek gedek nak buat.. Sebenarnya sebelum ini aku dah siapkan dah cuba aku tak send files dengan cara yang betul.. Sebenarnya bukan tak send... tapi tak lepas mungkin sebab internet kat office aku ni tak kuat kot.. kot.. so aku dah give up. Hari ini entah mana datang mood nak cuba lagi sekali hantar akhirnya lepas juga. Mungkin sebab ramai cuti hari ini so internet boleh digunakan sesuka hati.. hahaha.. entahlah.. mengarut sungguh...


Rasa teruja pula bila dah berjaya submitted files ke Photobook Malaysia tadi. Alhamdulillah photobook pertama aku dalam proses mereka.. Tak sabar nak tunggu abang posmen datang hantar... auw... hehehehe... 

owh ye.. jutaan terima kasih kepada kak nad a.k.a mama zakwan & nayli yang telah banyak tolong aku siapkan photobook ni.. Terima kak Nad sebab melayan karenah teman ni ye.. 

2 comments:

  1. Wahh cantiknya gambar2 tu..pandai Yana susun..aida pon tak siap lagi..ntah bile nak siapnya pon tak tau la..hehee

    ReplyDelete
  2. Its ok =)
    Suka tgk kwn2 hepi jugak

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign