blog kay & yana: Bahasa Seorang Blogger

Bahasa Seorang Blogger

20 January 2014
Bila aku baca blog blog yang mampu menjadikan blog mereka sebagai satu pendapatan memang aku tabik spring lah.. Aku tak tahulah macammana diaorang boleh terror berblogging sampai boleh buat duit. Aku ni nak updated cerita anak anak pun amek masa berhari hari.. hahaha.. boleh gitu.. Mana yang blogger share tips tentang SEO lah.. tentang cara nak dapat UV mencanak tinggi lah.. memang aku tabik spring lah.. Mungkin bahasa dalam dunia blog ni aku tak pandai sangat.. kalau korang tanya aku dalam bahasa PA aku paham lah.. trengkas.. shorhand... memang makanan aku lah.. Tapi kalau tanya aku bahasa dalam dunia blog entahlah.. Aku teringin juga nak jadi macam diaorang ni hah.. tapi kena amek class la kot.. ek? ke tak payah.. kadang kadang aku baca entry diaorang pun aku tak paham acaner tuh.. cehhh.. Doakanlah aku akan jadi blogger sefamous red mummy tu.. hahahaha.. AMIN
pss:  petang ni aku nak BW aje.. boleh? 

3 comments:

  1. bahasa jiwa bangsa..hihihi...ntah laa akak pon kagum ngan blogger yg kj update blog je..tapi jana duit..kan

    ReplyDelete
  2. Hehe...itulah..kita tulis psl anak2 jer, tu yg tak naik sgt uv tu kot.. hehe..itu sayalah... :-)
    Mcm syok sendiri je bila menulis, saya la, tp takpelah, janji kita jd diri sendiri kan...

    ReplyDelete
  3. hehe..chaiyok-chaiyok..Yana tentu boleh..aida jadi blogger ni sebagai sampingan je..kalau dapat duit,Alhamdulillah..hehee

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign