blog kay & yana: Exhausted !!!

Exhausted !!!

09 January 2014
Boleh dengar ke aku jerit macam itu...?? Kang kalau jerit betul betul orang kat sini kata aku gila kang.. Tak pasal pasal bos aku minta PA lain sebab taknak PA yang gila... wakakakaka.... This week aku rasa lambat gila masa berjalan. Nak menunggu weekend tu Allah je yang tahu betapa penatnya aku... And I'm really need a rest.. fuhhh...



Sekarang ni kerja pun tak larat nak buat.. rasa penat sangat badan ni.. Aku bukan mengeluh ye.. Cuma aku perlukan sedikit masa untuk rehatkan diri. That's all... 


10 comments:

  1. sabar sabar,harini dh khamis dh.sok jumaat! yeay! hehehe.rara pon sama.penat sgt this week.haih~

    ReplyDelete
  2. sabor yana...hihihi..comey sgguh la kucing gemok tu..

    ReplyDelete
  3. Faham sangat perasaan Yana tu..aida pon pernah melaluinya..Aida rasa yana perlukan 'me' time..pergilah spa untuk manjakan diri..InsyaAllah akan lebih rileks lagi lepas ni.. :)

    ReplyDelete
  4. sabar ya dear..moga dpt rehat pnjang nti.huhu

    ReplyDelete
  5. weekend is coming.. take enough rest ye yana.. :)

    ReplyDelete
  6. bkn mengeluh , skdr meluah rasa di hati..kan dear... take a rest ok...

    ReplyDelete
  7. bertabahlah adikku..ehe
    nnt cuti bw berehat ye..g spa ke...regangkan semua yg tegang

    ReplyDelete
  8. alahai cian nye...rest le dulu yek...tenang2 kan minda..:)

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign