blog kay & yana: Jom Bawa Adik Pergi Taman

Jom Bawa Adik Pergi Taman

10 September 2013
Assalamualaikum
Salam Muhibbah

Semua sedia maklum, Rayyan Danish ini memang seorang abang yang baik dan penyayang. Ye. Dia sangat sayangkan adiknya itu. Sampai nak main kat taman pun dok ngajak adik macamlah adik dia tu tahu makna taman permainan khennn... maka mamanya yang tak sampai hati nak kecewakan hajat abang tunaikanlah permintaan si abang nak membawa adiknya ke taman

hah.. gitu kan.. bila dah dapat kebenaran mama apa lagi.. menyoronglah adik dia dengan susah payah ke taman permainan.. mama pun tak pandang dah... yang budak perempuan sebelah Rayyan tu jiran rumah kami. Fatin namanya. Dia pun nak ikut juga main kat taman maka jomlah kita berjalan jalan sambil menyorong adik ke taman mainan.

nampak tak kepayahan si abang menolak adiknya itu.. hahaha.. tapi sumpah aku tak tipu... Rayyan memang abang yang penyayang... aku akuinya itu.. jom kita main playground... yeay..

-sekian-

9 comments:

  1. bagus tu,smoga kasih syg antara mrk kenal hingga ke syurga

    ReplyDelete
  2. abang long kan.. mesti sayang kat adik.. tp kalau anak buah cikna jeles ngan adik dia.. huhu..

    ReplyDelete
  3. alahaiii..sweetnye..pndai abg tolak stroller adik ye...^_^

    ReplyDelete
  4. Amboi Rayyan.. Gigih tu tolak kereta sorong adik nak main kat taman punya pasal ye.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. syg betol dia kat adik.. mcm ni la baru abg yg baik.. main sama2...elok2 ye...

    ReplyDelete
  6. bagus la abg ni pandai jaga n layan adik...moga sifat mcm tu berkekalan sampai bila2

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign