Follower Mai Lurve

23 March 2012

Test : Cari Barang Tersembunyi

Salam Muhibbah

Korang mengantuk ke petang petang gini?
Jom kita segarkan mata dengan mencari barang tersembunyi
dalam gambar rajah di bawah ada 3 baby dan 3 ekor kumbang...
cubalah cari
selamat mencuba


-sekian-


17 comments:

Irfa said...

berpinau bijik mata ai tau

~Sweet Honesty~ said...

salam petang..salam perkenalan dari sya juga..thnx sudi singgah d blog sya..

Mata jadi juling tgk pic tuh..manelaa baby n ladybird tu sembunyi ntah..huhu

fieda said...

kak fieda dh nmpk 3 ladybird tu..semua belah atas

baby tu plk ada satu kat bawah belah kanan..sengih jer..satu lagi mengintai belah kanan kat tgh2..tp sorang baby lagi pas sudah tak jumpe..

ajumohit said...

dah nampak dah yana hehehhe

kayyana said...
This comment has been removed by the author.
kayyana said...

mmg berpinau bijik mata ni hah.. heheheh. dah jumpe ke?

kayyana said...

takpe takpe.. nnt yana bg jawapan k.. btw, semoga kite menjadi kawan alam maya yg baik.. hehehe

kayyana said...

wah.. tajam jugak mata akak.. hehehe. tahniah kak

kayyana said...

tahniah kak aju.. hehehhe

LYAfrina said...

kumbang jumpa 3 ekor...
tp baby jumpa sorang je... konfius sket

sue zainun said...

adehhh xnampak apa2 pon

tiefazatie said...

nampak dh..hehe

eB ezrin said...

terkejut tgk muker bb kat c2... cam ngeri pn ader. :(

wahida said...

tak nampak pun...

nyampah...sentap sbb tak jumpa...huhu...

Cahaya Qaseh said...

baby??? mane???

hmm, berpinar biji mate... @,@"

Arina Shamsul said...

Alhamdulillah..dah nampak dah..hihihi..mula2 macam2 cara nak tengok..naik juling juga..haha..akhirnya dapat. 3 kumbang tu jelas nampak semua bahagian atas kalau nak garis meling je garisan tu tapi lengkung keats sikit.. yang baby tu pulak dua dibawah dan satu diatas.dua bawah tu nampak jelas yang atas tu,ragu2 juga..baby ke tu..hihi nampak cam baby tapi kurang jelas sebab dia nampak ngintai je kan?hihihih.


wah xcitednya saya..hahaha.huh! juling tau!..so nak balas dendam..komen dah cam satu entri kau..hambek..hahaha.



btw.tahniah dear kamu sudah tersenarai dalam GROUP SEGAR FOLLOWER :)

http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/04/update-group-segar-follower-lagi.html

lelamaisara said...

Hai..selamat datang ke group segar follower

© ~Mai Lurve~ | Design By MH