blog kay & yana: Anak Mawi dan Ekin...

Anak Mawi dan Ekin...

03 March 2012
Salam Muhibbah..

Apa perancangan korang hari minggu ni??? Mesti korang ada rancangan tersendiri kan..  kalau takda apa apa perancangan moh le kita baca blog kengkawan.. rasanya ramai dah tau Ekin telah selamat melahirkan seorang puteri yang sangat sangat comel.. aku suka betul nama anak mereka.. Cahaya Malaika.. bila sebut tu rasa tenang je.. nama yang agak moden tetapi penuh makna.. maknanya adalah "Cahaya Permaisuriku"... indah bukan... apapun tahniah buat Mawi dan Ekin.. Semoga dengan kehadiran cahayamata ini akan membahagiakan mereka hingga ke akhir hayat.. amin...

Jom tgk gambar baby mereka...
 

- kini Mawi bergelar seorang bapa

- comelnye dia.. dah besar mesti cantik macam mama die..

-sekian-


8 comments:

  1. tomeinye..baju matching dgn mawi..hihi.rupa cam sapa ek?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. comelkan.. =) tggu besar sikit bru kite leh nampak die ikut muka siapa.

      Delete
  2. mmg comeyy sungguh kan yana..sebijik rupa ekin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..yana mmg comel kak... heheheeh.. comel kan

      Delete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign