blog kay & yana: We WiN... tahNiah MaLaySia MeNaNg PiaLA suZuki AFF

We WiN... tahNiah MaLaySia MeNaNg PiaLA suZuki AFF

30 December 2010


... assalamualaikum...
dengan bangganye aku mengupdate blog malam ni sebab terlalu bangga dengan kemenangan pasukan Malaysia malam ni.. akhirnya setelah 14 tahun buat julung julung kalinye(ye ker) Malaysia menang menewaskan Indonesia 4-2.. yeay!!!....korang tau tak walaupun malam ni aku tgk final bertemankan gadis-gadis ceria, aku tetap semangat (tambah semangat kot) sebab mereka memang fanatik bola... hahahaha.... walauapepun tahniah buat team Malaysia.. kami sgt sgt sgt bangga dengan team Malaysia.. tahniah buat Khairul Fahmi kerana berjaya bertahan menjadi gol keeper walaupun tak dapat player terbaik tp anda memang keeper yg terhebat.... penalty pun takdapat bolos,,, cayelah... tahniah jugak buat Safee dan sape2lah yg terlibat dalam menjaringkan gol-gol tersebut...hehehe.. oh ye.. tak lupe juga buat jurulatih Malaysia K.Rajagopal kerna telah berjaya melatih team Malaysia... esok pg aku update gambo penyokong setia bola sepak ek... dah malam ni. time to zzzz.... 
- org sibuk bersorak die pun sibuk bersorak jugak siap ckp yeay lg.. hehehe... sila abaikan gambo kaki di belakang yer.. sorry kak wan.. hehehe

pss : PM siap bagi cuti lagi sempena kemenangan pasukan kite... CUTILAH KITE ESOK.. yahoo!!!!

2 comments:

  1. Malaysia Boleh!

    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  2. I LIKE!!!!!!

    TAHNIAH BUAT MALAYSIA...

    ***NANTI SAYA BUAT TUTORIAL UTK LINKWITHIN TU YER... APA2 PUN TQ CZ SUDI KE BLOG SAYA.

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign