blog kay & yana: FiRsT BE... ThANks NuFFnaNg..!!

FiRsT BE... ThANks NuFFnaNg..!!

29 December 2010

... ini entry sgt sgt sgtlah teruja punye entry... setelah beberape tahun aku berblogging bru nilah kali pertama aku dapat Buffered Earning a.k.a BE... sebelum ni aku dok baca blog anje .. blog mamarifqy.. blog-blog otai yg lain semuanye dapat BE.. aku tak dapat pun.. tp usaha tangga kejayaan akhirnya nuffnang bg jugak BE kt aku walaupun hanya satu.. terima kasih nuffnang.. terima kasih sgt2.. BE pertama ni merupakan semangat utk aku menjadi blogger yg tegar... huhuhu.... ada pantun skit utk nuffnang... harap terima ye

terima kasih daun keladi
kalau boleh bagilah BE lagi....

1 comment:

  1. waaa tahniah!!! takpe dik sikit2 lame2 jadi gunung tuh nanti hehehe

    teruskan usaha okeh :)

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign