blog kay & yana: ...masih...

...masih...

17 December 2010
.... jam sudah pkul 11.31 malam... tp aku masih bekerja bersama-sama rakan-rakan seperjuangan di bukit merah lake town resort... wah..!!! terasa penat sgt badan nih.. bilelah nak abes nih... aku rasa aku punye perjawatan takde function pun... aku pun just tolong taip jer.. tahun ni bahagian aku buat retreat di Bukit Merah Lake Town Resort, Perak... kali ni retreat bleh bwk family dan itu sedikit sebanyak mengembirakan kami yg dah berkeluarga nih... takde ape yg hendak dicoretkan disini.. just for information, i'm really tired with travel and now we still work infront our lappy.. how workaholic we are.... aku bgun seawal jam 5.45 pg then sampai di opis jam 7.20 pg, bertolak dr opis dengan menaiki bas jam 8.45 pg.. sampai di bukit merah jam 3.30 pm then straight to class and no ice breaking.. how depressed....

... masih terlalu awal untuk aku mendescribekan atau merumuskan retreat bahagian kalini.. consultant agak series but we have positive thinking,... take a good things only.. hehehe.. adoi.. penatnyer.. bile nak abes nih.. ngntuks giler nih... adohai badan,, silelah bertahan yer..

..buat suami, terima kasih kerana sudi menemani saya dan sudi menjaga anaknye yg sedang aktif dan proaktif... hehehe... i'm tired.. that's all for now... adios,,

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign