blog kay & yana: RaYeR di JaY BeE

RaYeR di JaY BeE

12 October 2010
salam...

sambungan citer... masih lg citer ari raye kayyana's family.. huhuhu... raye ketiga kami balik jb pulak... tak sabar nk jumpe mereka yg sentiasa dirindui...hehehe.. kami sampai di jb dalam pukul 3 ptg... aku terus ke rumah x-classmate aku sebab kebetulan die ade buat open house... so aku terus kesana... sampai di rumah member aku tu aku disambut oleh pelakon cinderella...klu korang ingat lg yg jd makguard tuh..yg kecoh tuh... anak die yg sambut kami.. huhuuh.. malu gaklah... dengan kecoh dan meriahnye suasana di rumah kawan aku tuh... lepas tu aku terus blek umah jumpe my mum and my dad serta my opah... malam tu kami beraye rumah jiran tetangga seperti selalu.. cume tahun ni agak lambat beraye ke rumah mereka... esok harinye kami rancang ke air papan utk cuti2 dan mereleasekan tension bekerja.. wah!! mcmlah penting sgt kan... sebenarnye sje je nak jenjalan.. cuti2 malaysia la katakan.. so kami stay di air papan beach resort.. tmpat nye agak baru... seronok sgt... boleh wat bbq lg... nnti boleh suggest pada org ramai nih.. huhuhu... so, ade beberape gambar utk dikongsi... silalah tgk...


- breakfast di persinggahan hutan lipur.... makan nasi goreng.. mama msk... superb!!


-mama dan baba bergambar di pantai air papan....


- we the happiest family.. ha ha ha...











- bergambar sakan di pantai air papan sementara nk check in....


-minah yg kuat berangan..

GELAGAT KAMI DI SWIMMING POOL... HUHUHU










BBQ TIME!!! NYUM NYUM...



so, kesimpulannye percutian yg ringkas ini amat menyeronokkan.... eerm... ralat sgt sebab terlupa nak amek gmbo depan chalet... huhuhu,... adios...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign