blog kay & yana: kaLau Dah NaMenYe MaNuSia

kaLau Dah NaMenYe MaNuSia

25 October 2010
Manusia mmg byk ragamnyer... standardlah tuh.. dah namanye pun manusia... cepat sgt lupe pd yg Maha Esa... manusia yg aku nk citer kan ni bukanlah manusia yg jahat pun.. biasa-biasa je... cume ragamnye kadang-kadang agak memualkan kami sekeluarga.... ntahlah.. aku pun tak tau nape aku luahkan di sini...mungkin sebab at rasa kami ni hanya tempat die utk melepaskan masalah... bile ada masalah, bile tiada teman utk berbicara, bile susah, ade je muke die... bile dah senang... sudah punye teman, sudah tiada masalah, tnye khabar pun tiada... bukanlah nk harapkan pape tp nampaknye kami ni hanya tempat meluahkan masalah... hemmm.. tulah manusia sebenarnye... kdg2 kite terpikir mnelah tumpahnye kuah kalau tak kenasi kan... itulah pepatah org2 lama... org2 baru tak tau la mcmne pepatah die...hehehhe... aku bukan marah.. cme rasa terkilan... knp ek? bile susah cr kite bile ketawa lupe kite... dah tu kdg2 ape yg die ckp agak berlagak dan show off... kami mmg tak mampu dpt ape yg die dapat tp tak payahlah buang yg lama bile dpt yg bru kan.. itula manusia.. aku rasa klu die dtg lg mungkin aku akan agak menyampah die dan temannye... dan pasti dtg kerna tiada tempat utk melepak atau ada masalah tntg cinta... hahaha.. lantaklah.. biarkan die dengan hidupnye..jgn ganggu hidup aku, suami dan anakku... kami cukup bahagia... hahaha...

note: mereka belum ckup matang.. layankan je lah.. - ayat sedapkan at-

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign