blog kay & yana: raye kayyana's family 2010

raye kayyana's family 2010

12 October 2010
salam... tahun 2010 ni aku beraye umah MIL di asahan, jasin, melaka...huhuhu... agak penuh jadual nye memandangkan tahun ni gak tahun pertama aku dan danish akan beraye di melaka... pg raye tu aku dah col my mum wish selamat ari raye dan minta ampun bagai ada dosa... sedih jugak bile kali pertama beraye tanpa keluarga... tp alhamdulillah, keseronokan beraye di rumah MIL sedikit sebanyak mengembirakan aku... so pg2 raye selepas salam n minta ampun kami amek gambo di studio di tangkak... tema kami tahun ni purple... wah... bagai nk gile cr baju kaler purple malam raye tuh... penat giler.. giler giler punye penat.. serius.... punyelah susah nk cr bju kaler purple tp berkat usaha dan kesabaran jumpe jugak.. bile da jumpe tu belasah je lah...huhuhu... lepas amek gambo di kedai gambo tu kami terus ke muar.... ke rumah atok hubby... then ke rumah sedara mara yg berada di sekitar muar... sampai malam jugak kami beraye... family kay ni besar jd makanye banyaklah rumah kami raye... penuh perut makan ketupat... sedap2...nyum nyum... ari pertama yg sgt penat tp sgt seronok bersama si chomel yg sgt excited sebab asyik jalan je... so enjoy the picture la.. rasanye tak byk picture raye yg ade pd aku.. byk di laptop kay.. aku tak sempat nk transfer ke pendrive.. so kengkawan, enjoy picture yg ade je lah ea... adios...

GAMBAR DI STUDIO... (masing2 cover cun termasuklah MUHAMMAD RAYYAN DANISH)


BERAYA BERSAMA FAMILY DI PAGI RAYE...




- mr hubby bersama ayah dan mak beliau


- sye dan ayah mertua sye


- sye bersama suami terchenta


- samat ari rye tok ayah!!!! duit rye??


-byknye duit rye danish....


- sye dan SIL kesayangan....

BERAYE DI RUMAH SEDARA MARA...



DI PERKAHWINAN ANAK KAWAN AYAH



- malam raya kedua kami smua ke majlis perkahwinan anak kawan ayah.. kawan ayah ni india tu yg ade kaler2 tuh... yg sedeynye malam tu kasut danish ilang... bru sekali pakai... sedeynyer... kasut nike plak tuh.. kene beli baru la jawabnyer...

So, begitulah ceritanye ari raye di rumah FIL terchenta.... raye ketiga da blek jb... jumpe my lovely family.. windunye... ade program... nnti aku citer next entry la yerk.. adios...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign