blog kay & yana: TEnSIoNnyErrrr aKu....

TEnSIoNnyErrrr aKu....

29 July 2010
just nk luahkan perasaan yg sgt sgt sgt geram.. geram tahap gaban punye nih... memang tak pernah geram mcmni... mentang-mentang ko rapat dengan ******* ingat aku takut... argh!!!!!!!! reason ko pass keje kt boss aku tu memang nonsense okay.... geram memang geram.. jgn ingat ko bgus la... keje takdelah bgus mne... org bawah yg tungkus lumus wat keje.. ko tau nk hangin je ari2.. mrh2 mcm org meroyan... eeeeeeeeeeee geramnyeeeeeeeeee aku.. nape la ade manusia yg ati nye busuk mcm bangkai ade kt opis aku nih... dahla officer2 aku tuh kontrak... tahun depan kami akan bz bz bz dengan penilaian... tambah lg yg bru dapat dr seksyen lain... mcm2 kene buat.. gaji tang tu gak.. keje smpai tghmalam pun kene perli ngn die... mcmla bgus sgt.. bodek je kuat.. aircond plg mahal tp takla sejuk mne... muke takde seri langsung... eeee... ya Allah.. geramnyer aku.. sian pegawai-pegawai aku.. tak menang tgn dieorang.... herm... boss aku pulak baru je masuk sini.. so tak tau ape sebenarnye tugas die.. tu yg bile org bg die terima je.. sian boss aku... bru lapor diri da kene blek mlm2... sabo je lah... takpe.. ade ubi ade bas,.. ade benda kami balas.... hehehehe

4 comments:

  1. wei kalau thn dpn pegawai2 ko dah xda sape plak yg nak wat keje2 tue smua?

    ReplyDelete
  2. na, jgn tension2 nanti susu makin merudum ekeke

    ReplyDelete
  3. erm.. nmpaknyer.... aku lah...!!! uwaaaa!!!!!!!!! hehehhehe....

    noor: tu lah... hush hush... cool jap

    ReplyDelete
  4. huishh..akhak tak tau pun citer nih..huhu..ape kes..?

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign